Ons panel zelf aan het woord

Bart Keizer - Fletcher Hotel De Grote Zwaan

Deelname aan Het Nederlands Kokspanel kan alleen maar verbetering opleveren voor zowel de leverancier als horeca in algemeen. Ook doe ik er zelf mijn voordeel mee door de kennis die ik verkrijg.

Bart Keizer - Fletcher Hotel De Grote Zwaan
Frans de Jong - Cafetaria de Oranjehoek

Het is gemakkelijk om deel te nemen en de onderzoeken zijn duidelijk. Wat ik leuk vind is dat je inzicht krijgt in waar fabrikanten mee bezig zijn en deelname je productkennis vergroot.

Frans de Jong - Cafetaria de Oranjehoek
Kees Nieuwenhuizen - restaurant De Vier Balken

Ik vind het belangrijk dat we samen onze mening kunnen geven over producten en algemene zaken in horeca. 

Kees Nieuwenhuizen - restaurant De Vier Balken
Bas Michiels - Le Figaro

Door deelname krijg ik inzicht in wat anderen denken ten opzichte van mezelf. Ik vind het interessant om te zien wat ieders visie is. Zo krijg ik nieuwe ideeën. 

Bas Michiels - Le Figaro
Remco den Dunnen- Berlijn café

Deelname aan de onderzoeken houdt me scherp over de producten die ik dagelijks gebruik, het is voor mij een stuk bewustwording. Ook blijf ik zo op de hoogte van wat er gebeurd in de markt en welke nieuwe producten en/of merken er zijn.

Remco den Dunnen - Berlijn Café
Wilfried  Schwarte - Cordaan

Als je kok bent en hart voor je vak hebt, dan wil je graag de ontwikkelingen in de markt bijhouden. Als panellid kun je elkaar versterken door kennis te delen.

Wilfried Schwarte - Cordaan

Ervaringen van fabrikanten

Pietercil Foodservice - Cook & Create
"We hebben door de panelgesprekken veel inzicht gekregen in de uitdagingen van de chef bij het op de kaart zetten van vegetarische gerechten"
Dr. Oetker
Meting bekendheid van het platform Huisgemaakte taart op de kaart. Doel: kwantitatief inzicht krijgen in keuzes die gebruikers binnen horeca maken bij de inkoop en bereiding van gebak en taart.
Topking
“Met behulp van de resultaten willen we nog meer mensen kennis laten maken met KaasTengels®. Er is nog veel potentie. We willen ondernemers adviseren hoe ze meer rendement uit hun borrelkaart kunnen halen en ze helpen met de presentatie van borrelplankjes."
Lebo Kaas
Een frisse producttest “Voordat we daadwerkelijk het product introduceerde, wilden we meer inzichten krijgen in de werkbaarheid en toepasbaarheid van de nieuwe Frisse Zuivelspread."
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie