Ons panel zelf aan het woord

Bart Keizer - Fletcher Hotel De Grote Zwaan

Deelname aan Het Nederlands Kokspanel kan alleen maar verbetering opleveren voor zowel de leverancier als horeca in algemeen. Ook doe ik er zelf mijn voordeel mee door de kennis die ik verkrijg.

Bart Keizer - Fletcher Hotel De Grote Zwaan
Wilfried  Schwarte - Cordaan

Als je kok bent en hart voor je vak hebt, dan wil je graag de ontwikkelingen in de markt bijhouden. Als panellid kun je elkaar versterken door kennis te delen.

Wilfried Schwarte - Cordaan
Fred Kohler - Huize Elisabeth Vught

Ik vind het goed dat het Nederlands Kokspanel bestaat, dat er naar onze mening gevraagd wordt. Het is voor mij ook een manier om op de hoogte te blijven.

Fred Kohler - Huize Elisabeth Vught
André van Beelen - Molen de Zwaluw

Ik vind het interessant om te weten wat voor nieuwe dingen er zijn in de markt en op de hoogte te blijven van wat er speelt

André van Beelen - Molen de Zwaluw
Bas Michiels - Le Figaro

Door deelname krijg ik inzicht in wat anderen denken ten opzichte van mezelf. Ik vind het interessant om te zien wat ieders visie is. Zo krijg ik nieuwe ideeën. 

Bas Michiels - Le Figaro
Paul Gijsbers - Aquaviva

Ik vind het belangrijk mijn stem te laten horen. Als panellid kan je je mening geven over producten en leveranciers.

Paul Gijsbers - Aquaviva

Ervaringen van fabrikanten

Pietercil Foodservice - Cook & Create
"We hebben door de panelgesprekken veel inzicht gekregen in de uitdagingen van de chef bij het op de kaart zetten van vegetarische gerechten"
Dr. Oetker
Meting bekendheid van het platform Huisgemaakte taart op de kaart. Doel: kwantitatief inzicht krijgen in keuzes die gebruikers binnen horeca maken bij de inkoop en bereiding van gebak en taart.
Topking
“Met behulp van de resultaten willen we nog meer mensen kennis laten maken met KaasTengels®. Er is nog veel potentie. We willen ondernemers adviseren hoe ze meer rendement uit hun borrelkaart kunnen halen en ze helpen met de presentatie van borrelplankjes."
Lebo Kaas
Een frisse producttest “Voordat we daadwerkelijk het product introduceerde, wilden we meer inzichten krijgen in de werkbaarheid en toepasbaarheid van de nieuwe Frisse Zuivelspread."
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie