Het Nederlands Kokspanel biedt de mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende soorten onderzoek. 

We zijn benieuwd naar jouw mening, gebruik en wensen. Dit kan voor een algemeen marktonderzoek of voor een specifiek product / merk of productgroep zijn. Bijvoorbeeld voor een fabrikant die een nieuwe soeplijn op de markt wil brengen en graag wil weten wat nu écht belangrijk is aan dit product. Of dat een fabrikant een nieuwe snack door professionals wil laten beoordelen. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat het productaanbod van fabrikanten beter aansluit bij jou als foodprofessional.

Paneldiscussie

Wil jij samen met je collega’s belangrijke thema’s bespreken? Bij een paneldiscussie staat een thema centraal waarover je je mening kan geven; innovaties binnen jouw sector,  trends, uitdagingen binnen je werk, online gebruik of een productontwikkeling. 

Producttest

Wil jij je mening geven over producten die nog in ontwikkeling zijn? Fabrikanten betrekken je in een vroeg stadium bij de ontwikkeling van producten. Je test de producten, bereidt en/of proeft. Denk hierbij aan een smaaktest van verschillende soorten room door er een saus mee te bereiden. 

Online onderzoek

Online is een zéér gemakkelijke manier om deel te nemen aan een onderzoek.  Op een tijdstip dat het je schikt achter je eigen computer of op je mobiel. Onderwerpen die door Het Nederlands Kokspanel via online onderzoek worden onderzocht zijn o.a.: merkbekendheid, nieuwe slagzinnen, verpakkingen, verbruik van producten, enz. Hiernaast kun je ook deelnemen aan het jaarlijkse marktonderzoek vanuit Het Nederlands Kokspanel.

Telefonisch

Geef jij graag toelichting op de vragen? Dit kan in een kort telefonisch interview.  Het is een gemakkelijke manier om je mening te geven over een bepaald onderwerp. Bijvoorbeeld over het gebruik van een product of associaties van een merk. Een telefonisch interview duurt ongeveer 5-10 minuten.

Diepte interview

Voor sommige onderwerpen willen we je graag aan het woord laten. Als er uitgebreidere informatie nodig is, wordt er gekozen voor een 1-op-1 interview bij je op locatie.  We kijken vaak ook wat je werkwijze is voor een bepaald product. Ondertussen word je gevraagd naar de reden waarom je kiest voor deze werkwijze, want wat voor jou heel logisch is kan voor de fabrikant totaal iets nieuws zijn. Op deze manier leert de fabrikant indirect van haar klanten. En zo draag je bij aan de verbetering van de kwaliteit van het product. 

Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie