In hoeverre ben je op dit moment op zoek naar inspiratie en informatie?

In een tijd waar het leven elke dag weer anders, wanneer de overheid beslist jouw zaak te sluiten, of regels het je onmogelijk maken nog open te zijn, voor welke informatie en inspiratie staan we dan nog open?

Uit ons onderzoek van september 2020 is gebleken dat 41% veel of altijd op zoek is naar inspiratie en informatie op dit moment. Slechts 8% staat op dit moment helemaal niet open voor informatie en inspiratie.

Naar welke thema’s is de chef, eigenaar of catering manager dan op zoek? Wij stelden de vraag aan ons Kokspanel.

In de horeca vindt men de thema’s aantrekken van (nieuwe) klanten (43%), kostenbesparing (38%) en de best practices van anderen (36%) interessant. Het zie hoe anderen het doen geeft jou misschien weer ideeën en inspiratie voor jouw zaak of locatie. Interessant is dat niet alleen jouw collega’s dat interessant vinden, maar ook jouw (nieuwe) klanten. Maak een bedrijfsfilm en laat zien hoe jij de dingen aanpakt. Tips hiervoor kun je hier lezen.

Kostenbesparing vindt zowel fastservice (41%) als catering (33%) een interessant thema.

De andere interessante thema’s zijn in fastservice het aantrekken van (nieuwe) klanten (47%) en rendement verhogen (41%). De thema’s voor fastservice zijn duidelijk meer ondernemer- en financieel gericht. Catering wilt naast meer informatie over kostenbesparing graag lezen over en kijken naar best practices van anderen (37%) en het verhogen van de efficiëntie (15%).

HNK-artikel-7-e1603274715759.png
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie