Hoe belangrijk is een call to action in je marketing
Welke stappen neem jij als je jouw klanten meer wilt vertellen over jou bedrijf? Maak jij een flyer, online post of kort filmpje? Hoe krijg jij gasten zover dat ze ook echt stappen gaan nemen? Jouw 'call to action' is heel belangrijk, lees er meer over in dit artikel.
Hoe creëer je meerwaarde voor je gasten door samen te werken met leveranciers
Om toch bijzonder uit de hoek te komen naar je gasten en ze toch een beleving te bieden kan je ook een andere aanpak kiezen namelijk actief en zichtbaar samenwerken met je leveranciers. Lees er meer over in dit artikel.
Hoe kan een samenwerking met leveranciers op het gebied van marketing je een betere marktpositie brengen
Weet jij hoe belangrijk je bent voor jouw leveranciers, je gebruikt hun producten, bent daar enthousiast over, bereid er mooie gerechten mee en mensen komen naar jouw restaurant om ervan te genieten. Jij hebt een unieke positie in handen!
Hoe ga je om met de persoonsgegevens die je verzamelt in het kader van de corona check
Sinds maandag 10 augustus moet je als ondernemer de contactgegevens van je gasten noteren. Deze regel levert meteen ook weer veel onduidelijkheden op, moet je van iedereen de gegevens noteren of alleen van de hoofdgast, hoe ga ik om met de avg? In dit artikel proberen we je hier antwoorden op te geven.
Tips voor een goede visuele communicatie aanpak
´╗┐Een goed beeld is tegenwoordig onmisbaar in je visuele communicatie. Een slecht filmpje of een slechte foto zijn killing voor je imago. Maar wat is nou echt belangrijk in een goede visuele communicatie aanpak? Belangrijk om te onthouden is dat mensen kopen van mensen. Dus jij bent als chef erg belangrijk.
Maak kans op 1 van de 3 gratis bedrijfsfilms via Het Nederlands Kokspanel
Maak nu kans op 1 van de 3 gratis bedrijfsfilms. Om onze leden een handje te helpen verloten wij de komende tijd 3 gratis bedrijfsfilms onder onze leden. Dit is een professionele film die je breed kan inzetten. Een goede bedrijfsfilm is erg belangrijk voor je visuele communicatie, je gasten krijgen hierdoor een beter en vooral persoonlijker beeld van jouw bedrijf.
Slimme Keuken: Nieuw platform van Sligro helpt ondernemers om meer marge te maken in de keuken.
‘Slimme keuken’ is een oplossing voor chefs en door chefs ontwikkelt. Sligro komt met dit nieuwe platform omdat de horeca, zeker nu, nog meer uitdaging heeft in het leveren van een constante kwaliteit onder hoge tijdsdruk. De marges moeten namelijk gehaald worden om alle verliezen een beetje te kunnen rechttrekken'.
Hoe gaat het nu met jouw bedrijf na de versoepeling van de corona maatregelen?
Wij zijn benieuwd of je de afgelopen tijd anders klanten bent gaan trekken. Welke manieren helpen jou effectief om klanten te trekken? Wil jij weten hoe anderen dat dan, vul dan de enquête in en geef aan als jij de onderzoeksresultaten wilt ontvangen.
Hoe maximaliseer ik mijn omzet nu ik minder tafels mag bedienen?
Er zijn verschillende manieren waarop je jouw omzet kunt maximaliseren nu je minder tafels mag bedienen. In dit artikel hebben wij er een aantal benoemd: 1. Beperk je menukaart 2. Maak aantrekkelijke combi-deals 3. Maak je terras groter 4. Zorg voor overkapping en verwarming
Hoe kan ik nóg beter met mijn gasten blijven communiceren?
De corona crisis heeft veel kapot gemaakt en voor sommige ondernemingen is de crisis nog niet voorbij. Maar er zijn ook positieve ontwikkelingen te zien, die voor de toekomst nog veel voor jou kunnen betekenen. Wij praten hier over de QR-codes die op de tafel staan in horecagelegenheden om de menukaart te bekijken.
Welke aanpassingen ga jij maken in jouw zaak?
Wij hebben ons panel gevraagd: “Welke aanpassingen in de zaak verwacht u te maken?”. Top 5 bevat twee maatregelen met grote impact voor de sector en toeleveranciers. Maar liefst 65% gaat de infrastructuur aanpassen en iets meer dan de helft gaat starten of doorgaan met afhaal.
Wat ga jij met jouw prijzen doen ten opzichte van voor de corona crisis?
Wij hebben tussen 5 en 11 mei (week 19/20) 2020 124 professionals in Nederland vragen gesteld over de verwachte maatregelen en aanpassingen na de heropening van de horeca. Met betrekking tot de prijzen stelde wij ons panel de volgende vraag: “Wat denkt u met uw prijzen te doen ten opzichte van voor de corona crisis?”
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie