HNK lid Marcel Dijstelblom: "Ik wil op de hoogte blijven van wat er buiten mijn keuken gebeurd".
Marcel is lid van Het Nederlands Kokspanel omdat hij op die manier op de hoogte blijft van wat er in de food-sector speelt. Marcel geeft aan dat je als chefkok en eigenaar 80 uur per week in je eigen restaurant doorbrengt, Het Nederlands Kokspanel laat hem ook zien wat er buiten zijn restaurant gebeurd. Tevens vind hij het leuk om een kijkje te nemen in anderen keukens en laat zich graag inspireren door andere gerechten.
Klantcase Pietercil
D.m.v. panelgesprekken van Group 7 hebben we veel inzicht gekregen in de uitdagingen van de chef bij het op de kaart zetten van vegetarische gerechten. Door zeer waardevolle opmerkingen van de panelleden is het concept en de verpakkingen aangepast en geoptimaliseerd. Dit heeft ons enorm geholpen met de introductie van het concept. Doordat GROUP7 ons naast de paneldiscussie en producttest heeft geholpen om dit concept in de markt te zetten, hebben we in een korte periode veel kunnen bereiken.
Een frisse producttest
Lebo Kaas heeft een nieuwe zuivelspread. Om inzichten te verkrijgen over de smaak en toepasbaarheid kwamen ze naar ons.
Hoe kan een samenwerking met leveranciers op het gebied van marketing je een betere marktpositie brengen
Weet jij hoe belangrijk je bent voor jouw leveranciers, je gebruikt hun producten, bent daar enthousiast over, bereid er mooie gerechten mee en mensen komen naar jouw restaurant om ervan te genieten. Jij hebt een unieke positie in handen!
5 Tips voor een menukaart waarvan ik nu al trek krijg!
Heb jij dat ook dat als je naar een andere horecazaak toegaat dat je de hele menukaart gaat bestuderen? Je wil de gedachte van de chef achter de gerechten begrijpen, je wil nieuwe inspiratie opdoen voor je eigen zaak en je wil zien welke ingrediënten er allemaal gebruikt worden in ieder gerecht. Maar de belangrijkste vraag is waarom loopt het water in je mond bij het zien van de ene menukaart, maar besluit je niks te bestellen bij het zien van een andere menukaart?
Onderzoeksresultaten: een nieuw menu begint met online oriëntatie
Het Nederlands Kokspanel deed onderzoek naar de klantreis van foodprofessionals. 180 panelleden uit de segmenten Horeca, Cafetaria en Catering deden mee. Lees mee en ontdek hoe jij en je collega’s je laten informeren en inspireren.
Hoe ga je om met de persoonsgegevens die je verzamelt in het kader van de corona check
Sinds maandag 10 augustus moet je als ondernemer de contactgegevens van je gasten noteren. Deze regel levert meteen ook weer veel onduidelijkheden op, moet je van iedereen de gegevens noteren of alleen van de hoofdgast, hoe ga ik om met de avg? In dit artikel proberen we je hier antwoorden op te geven.
Hoe maximaliseer ik mijn omzet nu ik minder tafels mag bedienen?
Er zijn verschillende manieren waarop je jouw omzet kunt maximaliseren nu je minder tafels mag bedienen. In dit artikel hebben wij er een aantal benoemd: 1. Beperk je menukaart 2. Maak aantrekkelijke combi-deals 3. Maak je terras groter 4. Zorg voor overkapping en verwarming
Hoe belangrijk is de digitale wereld na de corona crisis?
Het lijkt wel of de digitale wereld in een stroomversnelling is gegaan door de corona crisis. Waar de gemiddelde restaurants eigenaar of cateraar zich voor de corona crisis nog bezig hielden met het up to date houden van een website, en een enkeling met het maken van een webshop, moet je je nu bezighouden met zoveel meer digitale activiteiten. Krijg in dit stuk antwoord op de vraag: hoe belangrijk is de digitale wereld na de corona crisis. Ben voorbereid!
Hoe gaat het nu met jouw bedrijf na de versoepeling van de corona maatregelen?
Wij zijn benieuwd of je de afgelopen tijd anders klanten bent gaan trekken. Welke manieren helpen jou effectief om klanten te trekken? Wil jij weten hoe anderen dat dan, vul dan de enquête in en geef aan als jij de onderzoeksresultaten wilt ontvangen.
Hoe overtuig jij je gasten dat jij je aan de veiligheidsmaatregelen houdt?
Veel gasten willen zichtbaar hebben dat een horecagelegenheid zich aan de veiligheidsmaatregelen houdt. Zorg ervoor dat overal in jouw zaak duidelijk zichtbaar is wat jullie allemaal doen om de gasten zo veilig mogelijk te verwelkomen in jullie horecagelegenheid. De gasten moeten het gevoel hebben dat alles goed geregeld is en zij zonder zorgen een hapje of drankje kunnen doen. Duidelijke signaalborden, een doorlooproute met bordjes of pijlen op de grond en hygiëne maatregelen, zoals het uitserveren van gerechten met handschoentjes, zorgt ervoor dat een gast zich op zijn gemak voelt.
Wat ga jij met jouw prijzen doen ten opzichte van voor de corona crisis?
Wij hebben tussen 5 en 11 mei (week 19/20) 2020 124 professionals in Nederland vragen gesteld over de verwachte maatregelen en aanpassingen na de heropening van de horeca. Met betrekking tot de prijzen stelde wij ons panel de volgende vraag: “Wat denkt u met uw prijzen te doen ten opzichte van voor de corona crisis?”
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie