Video marketing – Stand out from the crowd!
Een video wordt 4x meer bekeken dan een tekst. Dit komt omdat een video meer interactief is en daardoor vaker wordt gedeeld. Dit heeft zijn voordelen, want hierdoor bereik je ook het netwerk van verschillende personen die jouw video delen. Online kan je bereik oneindig groot zijn. Hierdoor creëer je een goede bekendheid voor jouw zaak.
Hoe ga je om met de persoonsgegevens die je verzamelt in het kader van de corona check
Sinds maandag 10 augustus moet je als ondernemer de contactgegevens van je gasten noteren. Deze regel levert meteen ook weer veel onduidelijkheden op, moet je van iedereen de gegevens noteren of alleen van de hoofdgast, hoe ga ik om met de avg? In dit artikel proberen we je hier antwoorden op te geven.
Hoe houd je de gast bij de les m.b.t. de corona maatregel zonder voor politie agent te moeten spelen?
Je hebt het vast al vaak gehoord onder je collega’s; “Ik moet af en toe voor politieagent spelen”. Dit wordt steeds vaker gezegd wanneer de gast zich niet aan de RIVM maatregelen houdt. Hoe zorg jij ervoor dat al jouw gasten zich aan de 1,5 meter houden?
Verplicht aanbetalen bij een reservering; slim of een ‘no go’?
Veel restaurants proberen een ‘no show’ te voorkomen nu ze maar een beperkt aantal tafeltjes kunnen bezetten door de 1,5 meter regel van het RIVM. Maar de vraag is, is het eigenlijk wel slim om een aanbetaling te vragen of is dit een echte ‘no go’? Wij zochten het voor je uit!
Hoe belangrijk is een call to action in je marketing
Welke stappen neem jij als je jouw klanten meer wilt vertellen over jou bedrijf? Maak jij een flyer, online post of kort filmpje? Hoe krijg jij gasten zover dat ze ook echt stappen gaan nemen? Jouw 'call to action' is heel belangrijk, lees er meer over in dit artikel.
Hoe creëer je meerwaarde voor je gasten door samen te werken met leveranciers
Om toch bijzonder uit de hoek te komen naar je gasten en ze toch een beleving te bieden kan je ook een andere aanpak kiezen namelijk actief en zichtbaar samenwerken met je leveranciers. Lees er meer over in dit artikel.
Hoe kan een samenwerking met leveranciers op het gebied van marketing je een betere marktpositie brengen
Weet jij hoe belangrijk je bent voor jouw leveranciers, je gebruikt hun producten, bent daar enthousiast over, bereid er mooie gerechten mee en mensen komen naar jouw restaurant om ervan te genieten. Jij hebt een unieke positie in handen!
Hoe ga je om met de persoonsgegevens die je verzamelt in het kader van de corona check
Sinds maandag 10 augustus moet je als ondernemer de contactgegevens van je gasten noteren. Deze regel levert meteen ook weer veel onduidelijkheden op, moet je van iedereen de gegevens noteren of alleen van de hoofdgast, hoe ga ik om met de avg? In dit artikel proberen we je hier antwoorden op te geven.
Tips voor een goede visuele communicatie aanpak
´╗┐Een goed beeld is tegenwoordig onmisbaar in je visuele communicatie. Een slecht filmpje of een slechte foto zijn killing voor je imago. Maar wat is nou echt belangrijk in een goede visuele communicatie aanpak? Belangrijk om te onthouden is dat mensen kopen van mensen. Dus jij bent als chef erg belangrijk.
Maak kans op 1 van de 3 gratis bedrijfsfilms via Het Nederlands Kokspanel
Maak nu kans op 1 van de 3 gratis bedrijfsfilms. Om onze leden een handje te helpen verloten wij de komende tijd 3 gratis bedrijfsfilms onder onze leden. Dit is een professionele film die je breed kan inzetten. Een goede bedrijfsfilm is erg belangrijk voor je visuele communicatie, je gasten krijgen hierdoor een beter en vooral persoonlijker beeld van jouw bedrijf.
Slimme Keuken: Nieuw platform van Sligro helpt ondernemers om meer marge te maken in de keuken.
‘Slimme keuken’ is een oplossing voor chefs en door chefs ontwikkelt. Sligro komt met dit nieuwe platform omdat de horeca, zeker nu, nog meer uitdaging heeft in het leveren van een constante kwaliteit onder hoge tijdsdruk. De marges moeten namelijk gehaald worden om alle verliezen een beetje te kunnen rechttrekken'.
Hoe gaat het nu met jouw bedrijf na de versoepeling van de corona maatregelen?
Wij zijn benieuwd of je de afgelopen tijd anders klanten bent gaan trekken. Welke manieren helpen jou effectief om klanten te trekken? Wil jij weten hoe anderen dat dan, vul dan de enquête in en geef aan als jij de onderzoeksresultaten wilt ontvangen.
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie