Workshop hoe zet je social media op de menu kaart
Op maandag 27 mei hebben het Nederlands Kokspanel en het Gastronomisch Gilde een workshop georganiseerd over hoe je social media op de kaart kan zetten.
Samenwerking Gastronomisch Gilde
Het Gastronomisch Gilde, vereniging voor vakmensen in eten, drinken en gastvrijheid en Het Nederlands Kokspanel, onderzoekspanel voor professionals uit de horeca en catering, zijn de samenwerking aangegaan. Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om informatie met elkaar uit te wisselen over de actuele behoeften van koks, cateringmanagers en eigenaren op het gebied van (nieuwe) producten, merken en andere soorten food- en hospitality trends.
Onderzoek naar de menukaart
De menukaart is een van de belangrijkste communicatie middelen naar je gasten in je restaurant. De consument vraagt om variatie, dus met enige regelmaat de menukaart aanpassen hoort erbij. We vroegen aan onze panelleden van Het Nederlands Kokspanel hoe vaak pas je het aan, waarom, waar let je op en met wie stel je de kaart op? We delen graag met iedereen deze inzichten.
Resultaten onderzoek uitdagingen chefs
Het Nederlands Kokspanel onderzocht de uitdagingen van chefs. Meer dan 500 respondenten hebben deelgenomen aan het onderzoek. We delen graag de eerste resultaten met jullie, na de zomer volgt meer informatie hierover.
Wij feliciteren de winnaars!
In oktober heeft Het Nederlands Kokspanel een onderzoek naar taart en gebak gedaan. Wij bedanken alle respondenten en feliciteren de 10 winnaars van de bol.com bonnen.
Klantcase Topking
Topking verwacht dat er binnen restaurants (Full service segment) meer kansen liggen voor KaasTengels®. Het marktpotentieel willen ze graag onderzoeken. De onderzoeksvraag luidde daarom: Hoe ziet de ideale borrelkaart samenstelling binnen het fullservice segment eruit?
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie