Bieden jouw collega’s afhaal of bezorging aan, het verschil tijdens en na 1e lock-down.
Een van de vragen die wij gesteld hebben is of de catering, fastservice en horeca afhaal of bezorging aanbieden. Uit ons onderzoek is gebleken dat de meeste afhaal en bezorging wordt aangeboden binnen de fastservice. Dit is natuurlijk niet verassend, tijdens de eerste lock down is de groei van afhaal en bezorging (oranje-geel) het grootst in horeca met 38%.
Richtlijnen voor een goede video.
Voordat je een video gaat maken moet je nadenken over een aantal zaken. In dit artikel zullen we alle aspecten van het maken van een video bespreken. Denk hierbij aan de duur van het filmpje en de inhoud. Daarnaast geven we tips over wat interessant kan zijn voor jou om te filmen.
Mensen kopen met hun ogen, video marketing zorgt voor meer verkoop.
Wil jij meer klanten betrekken bij je zaak, dan is video marketing de uitkomst. Klanten kopen tenslotte met hun ogen. Uit onderzoek is gebleken dat als je een online promotie video plaatst, je jouw kans verhoogt met 80% om van bezoekers, nieuwe klanten te maken. Video marketing is al heel veel gebruikt in verschillende sectoren
Video marketing – Stand out from the crowd!
Een video wordt 4x meer bekeken dan een tekst. Dit komt omdat een video meer interactief is en daardoor vaker wordt gedeeld. Dit heeft zijn voordelen, want hierdoor bereik je ook het netwerk van verschillende personen die jouw video delen. Online kan je bereik oneindig groot zijn. Hierdoor creëer je een goede bekendheid voor jouw zaak.
Hoe belangrijk is een call to action in je marketing
Welke stappen neem jij als je jouw klanten meer wilt vertellen over jou bedrijf? Maak jij een flyer, online post of kort filmpje? Hoe krijg jij gasten zover dat ze ook echt stappen gaan nemen? Jouw 'call to action' is heel belangrijk, lees er meer over in dit artikel.
Maak kans op 1 van de 3 gratis bedrijfsfilms via Het Nederlands Kokspanel
Maak nu kans op 1 van de 3 gratis bedrijfsfilms. Om onze leden een handje te helpen verloten wij de komende tijd 3 gratis bedrijfsfilms onder onze leden. Dit is een professionele film die je breed kan inzetten. Een goede bedrijfsfilm is erg belangrijk voor je visuele communicatie, je gasten krijgen hierdoor een beter en vooral persoonlijker beeld van jouw bedrijf.
Hoe kan ik nóg beter met mijn gasten blijven communiceren?
De corona crisis heeft veel kapot gemaakt en voor sommige ondernemingen is de crisis nog niet voorbij. Maar er zijn ook positieve ontwikkelingen te zien, die voor de toekomst nog veel voor jou kunnen betekenen. Wij praten hier over de QR-codes die op de tafel staan in horecagelegenheden om de menukaart te bekijken.
Hoe houd je de gast bij de les m.b.t. de corona maatregel zonder voor politie agent te moeten spelen?
Je hebt het vast al vaak gehoord onder je collega’s; “Ik moet af en toe voor politieagent spelen”. Dit wordt steeds vaker gezegd wanneer de gast zich niet aan de RIVM maatregelen houdt. Hoe zorg jij ervoor dat al jouw gasten zich aan de 1,5 meter houden?
Verplicht aanbetalen bij een reservering; slim of een ‘no go’?
Veel restaurants proberen een ‘no show’ te voorkomen nu ze maar een beperkt aantal tafeltjes kunnen bezetten door de 1,5 meter regel van het RIVM. Maar de vraag is, is het eigenlijk wel slim om een aanbetaling te vragen of is dit een echte ‘no go’? Wij zochten het voor je uit!
Hoe creëer je meerwaarde voor je gasten door samen te werken met leveranciers
Om toch bijzonder uit de hoek te komen naar je gasten en ze toch een beleving te bieden kan je ook een andere aanpak kiezen namelijk actief en zichtbaar samenwerken met je leveranciers. Lees er meer over in dit artikel.
Tips voor een goede visuele communicatie aanpak
´╗┐Een goed beeld is tegenwoordig onmisbaar in je visuele communicatie. Een slecht filmpje of een slechte foto zijn killing voor je imago. Maar wat is nou echt belangrijk in een goede visuele communicatie aanpak? Belangrijk om te onthouden is dat mensen kopen van mensen. Dus jij bent als chef erg belangrijk.
Vegan op je menu: een trend én uitdaging waaraan je niet meer ontkomt
Een horecaondernemer die geen vegan of vegetarisch aanbod heeft mist de boot. Dat is de conclusie van de paneldiscussie die Het Nederlands Kokspanel en ProVeg hielden tijdens Gastvrij Rotterdam in een notendop. Wélke diervrije gerechten je op de kaart zet en hóe je ze presenteert blijkt echter een uitdaging.
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie