Heb je voldoende capaciteit in de keuken?
Sommige restaurants bezorgen alleen om zichtbaar te blijven voor hun gasten. Andere zijn er juist heel succesvol mee: ze hadden al een concept dat goed past bij bezorgen, of pasten hun kaart slim aan. En als straks het restaurant weer open gaat, zouden ze die omzet uit bezorging niet graag missen. Maar hoe ga je dat organiseren, zonder chaos in de keuken en je restaurant?
Online Masterclass Social Media 23 februari 9.30 uur
Na een groot succes vorig jaar, hebben wij besloten ook dit jaar weer een Online Masterclass Social Media te gaan doen. Alles online wordt steeds belangrijker en Social Media speelt hierbij voor de horeca een hele grote rol. Heb jij al een Social Media bedrijfspagina en haal jij hier het maximale uit? Meld je aan voor deze masterclass op 23 februari om 9.30 uur en krijg praktische tips hoe je dit het beste kunt aanpakken.
Is je terras al klaar voor het voorjaar?
Je zult gaan zien dat veel bezoekers dit voorjaar het liefst buiten willen blijven. Dat is natuurlijk al langer een trend, maar nu speelt de voorzichtigheid met corona natuurlijk een belangrijke rol. Neem contact op met de gemeente en maak samen plannen.
Vooruitblik op 2021 – Verwachte trends en ontwikkelingen
In 2021 zullen nieuwe trends ontstaan en ontwikkelingen plaatsvinden. Wij delen graag onze vooruitblik voor het komende jaar, zodat jij je voordeel ermee kunt doen.
Het Nederlands Kokspanel, ben jij al LID?
Ben jij al lid? Het Nederlands Kokspanel is een onderzoekspanel voor professionals uit de grootverbruikersmarkt; chef-koks en beslissers werkzaam in de horeca, cateringmanagers van een bedrijfsrestaurant, eigenaren van een cafetaria en hoofden voeding/keuken in een instelling. Samen helpen wij de horeca en catering verder groeien. Wij delen het laatste nieuws, tips en onderzoeksresultaten.
Persbericht Foodservice Community bij GROUP7
Foodservice Community, het Belgische online platform voor kennisdelen en marktonderzoek, wordt een onderdeel van GROUP7, Bureau voor Food-commerce. De activiteiten worden samengevoegd met die van Het Nederlands Kokspanel. Hierdoor ontstaat het grootste professional onderzoekspanel voor foodservice in de Benelux.
Stageplaats bieden in crisistijd? Juist wel doen!
Sommige studenten worden er moedeloos van: een stageplaats vinden is deze winter een heel lastige opgave. Ook horeca- en cateringbedrijven bieden nauwelijks stageplaatsen aan. Dat is op den duur slecht voor de branche. Terwijl het aanbieden van stageplaatsen ook kansen biedt.
Horecava 2021 gaat door!
De horeca heeft een tijdje stil gelegen en daarom is het juist heel belangrijk dat Horecava 2021 door gaat. Dit is de 65ste editie. De beurs zal plaatsvinden van 11 tot en met 14 januari 2021 in RAI Amsterdam.
ChapChap, het nieuwe platform van Bidfood speciaal voor de horeca
De meest voorkomende vraag de afgelopen maanden is geweest: “Hoe krijg ik mijn horecagelegenheid weer vol?”. Ondanks dat veel horeca eigenaren er alles aan hebben gedaan hun zaak op te knappen, voucher te verkopen, afhaalservice zijn gestart of telefonisch in contact zijn gebleven met hun gasten, is er toch veel verandert. Lees in dit artikel hoe Bidfood helpt.
Vijf basis ingrediënten voor een goede horeca gerelateerde website
Weet jij wat een gast belangrijk vind als hij naar jouw website gaat? Heb jij alle juiste ingrediënten voor een succesvolle website waarmee je ook daadwerkelijk nieuwe gasten kunt aantrekken? In dit artikel geven wij jou vijf tips die jouw op zullen helpen naar een goede horeca gerelateerde website.
HNK lid Marcel Dijstelblom: "Ik wil op de hoogte blijven van wat er buiten mijn keuken gebeurd".
Marcel is lid van Het Nederlands Kokspanel omdat hij op die manier op de hoogte blijft van wat er in de food-sector speelt. Marcel geeft aan dat je als chefkok en eigenaar 80 uur per week in je eigen restaurant doorbrengt, Het Nederlands Kokspanel laat hem ook zien wat er buiten zijn restaurant gebeurd. Tevens vind hij het leuk om een kijkje te nemen in anderen keukens en laat zich graag inspireren door andere gerechten.
5 Tips voor een menukaart waarvan ik nu al trek krijg!
Heb jij dat ook dat als je naar een andere horecazaak toegaat dat je de hele menukaart gaat bestuderen? Je wil de gedachte van de chef achter de gerechten begrijpen, je wil nieuwe inspiratie opdoen voor je eigen zaak en je wil zien welke ingrediënten er allemaal gebruikt worden in ieder gerecht. Maar de belangrijkste vraag is waarom loopt het water in je mond bij het zien van de ene menukaart, maar besluit je niks te bestellen bij het zien van een andere menukaart?
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie