BookDinners lanceert een unieke zomercampagne voor restaurants: een campagne waarbij aangesloten restaurants geen korting weggeven, maar hun gasten met een cadeau bedanken voor hun bezoek. De restaurateur kan gratis meedoen en wordt zo geholpen in het behouden van gasten. Anders dan bij de activatiecampagnes van veel andere (boekings)platformen kost deze campagne de restaurateur geen korting […]

Het bericht BookDinners lanceert nieuwe zomercampagne verscheen eerst op Horeca Netwerk.

True Food Flavours van Dave Hurkmans is met zijn innovatieve product van 100% pure groenten en fruit poeders winnaar geworden van de Amsterdam Food Pitch 2019. Naast deze overall prijs werd er ook een publieksprijs, een duurzaamheidsprijs en een retailprijs uitgereikt. Deze winnende producten liggen binnenkort in de schappen van De Kweker, dé Amsterdamse groothandel […]

Het bericht Winnaar Amsterdam Food Pitch 2019 bekend verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Per 1 oktober 2019 komt de nieuwe verbeterde regeling voor koks uit Azië. Werkgevers van Aziatische specialiteitenrestaurants kunnen zonder quotum gespecialiseerde koks uit Azië naar Nederland halen. Minister Koolmees van Sociale Zaken en Werkgelegenheid maakte het nieuws over de verbeterde regeling eerder in april al bekend. Nu is het huidig quotum, tot 1 oktober 2019, […]

Het bericht Verbeterde regeling Aziatische koks gaat in per 1 oktober verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Niet alleen het aantal actieve deelnemers aan de Nationale Week Zonder Vlees heeft bijgedragen aan het succes, ook het feit dat 43% van de Nederlanders gehoord heeft van de campagne is reden voor de organisatie tevreden te zijn Volgens cijfers van onderzoeksbureau Blauw blijkt dat 43% van de Nederlanders van de Week Zonder Vlees heeft […]

Het bericht Nationale week zonder vlees bekend bij 40% van de Nederlanders verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Workshop hoe zet je social media op de menu kaart
Op maandag 27 mei hebben het Nederlands Kokspanel en het Gastronomisch Gilde een workshop georganiseerd over hoe je social media op de kaart kan zetten.
Winnaars februari bol.com bonnen
In februari heeft Het Nederlands Kokspanel twee onderzoeken gedaan binnen horeca. We bedanken alle deelnemers en feliciteren de winnaars!
Onderzoek naar de menukaart
De menukaart is een van de belangrijkste communicatie middelen naar je gasten in je restaurant. De consument vraagt om variatie, dus met enige regelmaat de menukaart aanpassen hoort erbij. We vroegen aan onze panelleden van Het Nederlands Kokspanel hoe vaak pas je het aan, waarom, waar let je op en met wie stel je de kaart op? We delen graag met iedereen deze inzichten.
Samenwerking Gastronomisch Gilde
Het Gastronomisch Gilde, vereniging voor vakmensen in eten, drinken en gastvrijheid en Het Nederlands Kokspanel, onderzoekspanel voor professionals uit de horeca en catering, zijn de samenwerking aangegaan. Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om informatie met elkaar uit te wisselen over de actuele behoeften van koks, cateringmanagers en eigenaren op het gebied van (nieuwe) producten, merken en andere soorten food- en hospitality trends.
Resultaten onderzoek
Het Nederlands Kokspanel heeft onderzocht hoe foodprofessionals zich online oriënteren.  180 respondenten hebben deelgenomen aan het onderzoek. We delen graag de hoofdlijnen van de onderzoeksresultaten met jullie.
Wij feliciteren de winnaars!
In oktober heeft Het Nederlands Kokspanel een onderzoek naar taart en gebak gedaan. Wij bedanken alle respondenten en feliciteren de 10 winnaars van de bol.com bonnen.
Klantcase Topking
Topking verwacht dat er binnen restaurants (Full service segment) meer kansen liggen voor KaasTengels®. Het marktpotentieel willen ze graag onderzoeken. De onderzoeksvraag luidde daarom: Hoe ziet de ideale borrelkaart samenstelling binnen het fullservice segment eruit?
Gefeliciteerd winaars bol.com bonnen!
Het Nederlands Kokspanel heeft afgelopen zomer onderzocht hoe foodprofessionals zich online oriënteren. Onder de deelnemers van het onderzoek werden 10 bol.com bonnen verloot ter waarde van €25. We feliciteren de winnaars.
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie