Snackpoint geeft een voorbeeld en introduceert per 1 maart 2019 een compleet nieuwe range van plantaardige burgers en snacks. Vleesvrije burgers en snacks Er worden drie unieke, plantaardige burgers toegevoegd aan het kwaliteitsassortiment van Snackpoint, bestaande uit een gekruide ‘Smoky Texas’ met gerookte tofu, ‘Green Asparagus’ met knapperige groene asperges en ‘SoFish ’n Seaweed’ met […]

Het bericht Snackpoint lanceert een nieuw plantaardig concept in samenwerking met SoFine Foods verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Na een grondige verbouwing is KFC aan het Damrak in Amsterdam geopend. In het nieuwe ontwerp van de lobby komt de verse productbereiding prominent naar voren en zijn verschillende zones ingericht voor diverse momenten: van een snelle snack, lunchen met een groep vrienden tot dineren met het gezin. Het restaurant is in de afgelopen maand […]

Het bericht Nieuwe KFC Damrak kent verschillende zones verscheen eerst op Horeca Netwerk.

HEINEKEN Nederland is een van de ondertekenaars van het Plastic Pact. Samen met 68 organisaties heeft de bierbrouwer zich gecommitteerd om in 2025 20 procent minder plastic te gebruiken, meer plastic opnieuw te gebruiken en al het nieuwe plastic voor 100 procent recyclebaar te laten zijn. Maar de ambitie gaat verder, de brouwerij wil in […]

Het bericht HEINEKEN wil in 2030 volledig circulair zijn verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Staatssecretaris Stientje van Veldhoven van Infrastructuur en Waterstaat heeft met meer dan 70 bedrijven en milieuorganisaties de deal gesloten 20 procent minder plastic te gebruiken, meer plastic opnieuw te gebruiken en al het nieuwe plastic voor 100 procent recyclebaar te laten zijn. De bedrijven die donderdag hebben getekend voor het PlastcPact zijn levensmiddelenbedrijven, supermarkten, festivals, […]

Het bericht Staatssecretaris Van Veldhoven sluit PlasticPact verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Samenwerking Gastronomisch Gilde
Het Gastronomisch Gilde, vereniging voor vakmensen in eten, drinken en gastvrijheid en Het Nederlands Kokspanel, onderzoekspanel voor professionals uit de horeca en catering, zijn de samenwerking aangegaan. Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om informatie met elkaar uit te wisselen over de actuele behoeften van koks, cateringmanagers en eigenaren op het gebied van (nieuwe) producten, merken en andere soorten food- en hospitality trends.
Resultaten onderzoek
Het Nederlands Kokspanel heeft onderzocht hoe foodprofessionals zich online oriënteren.  180 respondenten hebben deelgenomen aan het onderzoek. We delen graag de hoofdlijnen van de onderzoeksresultaten met jullie.
Bezoek ons op de Horecava beurs
We zijn met Het Nederlands Kokspanel aanwezig op de Horecava beurs. Wil jij meer weten over het worden van panellid? Je vindt ons in hal 7 bij het Gastronomisch Gilde.
Wij feliciteren de winnaars!
In oktober heeft Het Nederlands Kokspanel een onderzoek naar taart en gebak gedaan. Wij bedanken alle respondenten en feliciteren de 10 winnaars van de bol.com bonnen.
Klantcase Topking
Topking verwacht dat er binnen restaurants (Full service segment) meer kansen liggen voor KaasTengels®. Het marktpotentieel willen ze graag onderzoeken. De onderzoeksvraag luidde daarom: Hoe ziet de ideale borrelkaart samenstelling binnen het fullservice segment eruit?
Gefeliciteerd winaars bol.com bonnen!
Het Nederlands Kokspanel heeft afgelopen zomer onderzocht hoe foodprofessionals zich online oriënteren. Onder de deelnemers van het onderzoek werden 10 bol.com bonnen verloot ter waarde van €25. We feliciteren de winnaars.
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie