Bereid je als horecaondernemer voor op de heropening. Het gedrag van de gasten is veranderd. Dit is het moment om eens goed met je klanten te praten. Stel vragen en trek later samen conclusies. Gebruik die om goed voorbereid uit de horecasluiting te komen.
In deze van gesloten horeca, waarin je geen contact mag hebben met elkaar, is het heel belangrijk om online in contact te blijven met jouw klanten en potentiële klanten. Normaal kan je klanten gewoon spreken maar nu moet je interactie online opzoeken. Maar hoe kan je dit het beste doen? Bekijk de 5 tips.
In deze van gesloten horeca, waarin je geen contact mag hebben met elkaar, is het heel belangrijk om online in contact te blijven met jouw klanten en potentiële klanten. Normaal kan je klanten gewoon spreken maar nu moet je interactie online opzoeken. Maar hoe kan je dit het beste doen? Wij geven je hiervoor tips.
Hoe kan je meer succes hebben met je eigen bestelsite? In het webinar geven wij jou 7 tips en tricks hoe jij aan de slag kunt met jouw online bestelsite.
Sommige restaurants bezorgen alleen om zichtbaar te blijven voor hun gasten. Andere zijn er juist heel succesvol mee: ze hadden al een concept dat goed past bij bezorgen, of pasten hun kaart slim aan. En als straks het restaurant weer open gaat, zouden ze die omzet uit bezorging niet graag missen. Maar hoe ga je dat organiseren, zonder chaos in de keuken en je restaurant?
Je zult gaan zien dat veel bezoekers dit voorjaar het liefst buiten willen blijven. Dat is natuurlijk al langer een trend, maar nu speelt de voorzichtigheid met corona natuurlijk een belangrijke rol. Neem contact op met de gemeente en maak samen plannen.
In 2021 zullen nieuwe trends ontstaan en ontwikkelingen plaatsvinden. Wij delen graag onze vooruitblik voor het komende jaar, zodat jij je voordeel ermee kunt doen.
Ben jij al lid? Het Nederlands Kokspanel is een onderzoekspanel voor professionals uit de grootverbruikersmarkt; chef-koks en beslissers werkzaam in de horeca, cateringmanagers van een bedrijfsrestaurant, eigenaren van een cafetaria en hoofden voeding/keuken in een instelling. Samen helpen wij de horeca en catering verder groeien. Wij delen het laatste nieuws, tips en onderzoeksresultaten.
Foodservice Community, het Belgische online platform voor kennisdelen en marktonderzoek, wordt een onderdeel van GROUP7, Bureau voor Food-commerce. De activiteiten worden samengevoegd met die van Het Nederlands Kokspanel. Hierdoor ontstaat het grootste professional onderzoekspanel voor foodservice in de Benelux.
Sommige studenten worden er moedeloos van: een stageplaats vinden is deze winter een heel lastige opgave. Ook horeca- en cateringbedrijven bieden nauwelijks stageplaatsen aan. Dat is op den duur slecht voor de branche. Terwijl het aanbieden van stageplaatsen ook kansen biedt.
De horeca heeft een tijdje stil gelegen en daarom is het juist heel belangrijk dat Horecava 2021 door gaat. Dit is de 65ste editie. De beurs zal plaatsvinden van 11 tot en met 14 januari 2021 in RAI Amsterdam.
De meest voorkomende vraag de afgelopen maanden is geweest: “Hoe krijg ik mijn horecagelegenheid weer vol?”. Ondanks dat veel horeca eigenaren er alles aan hebben gedaan hun zaak op te knappen, voucher te verkopen, afhaalservice zijn gestart of telefonisch in contact zijn gebleven met hun gasten, is er toch veel verandert. Lees in dit artikel hoe Bidfood helpt.