Vital4Skool heeft gisteren de prijs voor franchiseformule van het jaar 2019 ontvangen tijdens de Algemene Leden Vergadering van de Nederlandse Franchise Vereniging (NFV). De prijs werd uitgereikt door voorzitter van de NFV Boris van der Ham.  De NFV Franchise Trofee is een vakprijs voor franchiseformules en wordt jaarlijks toegekend door de belangenorganisatie Nederlandse Franchise Vereniging. […]

Het bericht NFV Franchise Trofee gewonnen door Vital4Skool verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Foodmaster heeft in samenwerking met Aviko een ‘friettent’ ontworpen en met deze tent in de kleuren van frites speelt de cafetariaformule in op het festivalseizoen. “Foodmaster staat voor de oer-Hollandse frituurcultuur”, zegt marketing manager Chantal van der Meer van de formule Foodmaster. “Om dit uit te dragen worden er regelmatig ludieke gadgets in dit thema […]

Het bericht Foodmaster en Aviko lanceren ‘friettent’ voor festivalseizoen verscheen eerst op Horeca Netwerk.

HAK wacht niet tot het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) een definitieve beslissing heeft genomen, maar start vanaf 1 september dit jaar met het Nutri-Score-label. Deze ‘gezondheidswijzer’ voor producten zou de opvolger moeten zijn van het in 2016 afgeschafte ‘Vinkje’. In België heeft HAK het Nutri-Score-label al ingevoerd op haar producten. Nutri-Score is […]

Het bericht HAK voert Nutri-Score vanaf september in verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Vrumona lanceert een eigen Escape room geheel in het teken van de fris-water-sap- en siroop categorie. Klanten en leveranciers kunnen hier op een inspirerende, interactieve en impactvolle manier kennismaken met de categorievisie van Vrumona. De Escape room is een afgesloten ruimte op het terrein in Bunnik waar klanten en leveranciers worden uitgedaagd zichzelf te bevrijden. […]

Het bericht Vrumona opent Escape room over de frisdrankcategorie verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Een frisse producttest
Lebo Kaas heeft een nieuwe zuivelspread. Om inzichten te verkrijgen over de smaak en toepasbaarheid kwamen ze naar ons.
Winnaars februari bol.com bonnen
In februari heeft Het Nederlands Kokspanel twee onderzoeken gedaan binnen horeca. We bedanken alle deelnemers en feliciteren de winnaars!
Onderzoek naar de menukaart
De menukaart is een van de belangrijkste communicatie middelen naar je gasten in je restaurant. De consument vraagt om variatie, dus met enige regelmaat de menukaart aanpassen hoort erbij. We vroegen aan onze panelleden van Het Nederlands Kokspanel hoe vaak pas je het aan, waarom, waar let je op en met wie stel je de kaart op? We delen graag met iedereen deze inzichten.
Samenwerking Gastronomisch Gilde
Het Gastronomisch Gilde, vereniging voor vakmensen in eten, drinken en gastvrijheid en Het Nederlands Kokspanel, onderzoekspanel voor professionals uit de horeca en catering, zijn de samenwerking aangegaan. Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om informatie met elkaar uit te wisselen over de actuele behoeften van koks, cateringmanagers en eigenaren op het gebied van (nieuwe) producten, merken en andere soorten food- en hospitality trends.
Resultaten onderzoek
Het Nederlands Kokspanel heeft onderzocht hoe foodprofessionals zich online oriënteren.  180 respondenten hebben deelgenomen aan het onderzoek. We delen graag de hoofdlijnen van de onderzoeksresultaten met jullie.
Wij feliciteren de winnaars!
In oktober heeft Het Nederlands Kokspanel een onderzoek naar taart en gebak gedaan. Wij bedanken alle respondenten en feliciteren de 10 winnaars van de bol.com bonnen.
Klantcase Topking
Topking verwacht dat er binnen restaurants (Full service segment) meer kansen liggen voor KaasTengels®. Het marktpotentieel willen ze graag onderzoeken. De onderzoeksvraag luidde daarom: Hoe ziet de ideale borrelkaart samenstelling binnen het fullservice segment eruit?
Gefeliciteerd winaars bol.com bonnen!
Het Nederlands Kokspanel heeft afgelopen zomer onderzocht hoe foodprofessionals zich online oriënteren. Onder de deelnemers van het onderzoek werden 10 bol.com bonnen verloot ter waarde van €25. We feliciteren de winnaars.
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie