Vanaf vandaag kan er gestemd worden op de Foodservice Award 2020. In dertien categorieën wordt er op zoek gegaan naar het beste foodservice bedrijf van Nederland. De stemperiode loopt tot 12 november. Stemmen kan via www.foodserviceaward.nl. Start nu jouw promotie campagne Actief stemmen werven kan door een goede promotiecampagne. Deel de banner op je website of via een […]

Het bericht Stemperiode tweede editie van Foodservice Awards gestart verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Met nog twee weken te gaan tot de achtste editie van HBNN19 kunnen we vast verklappen dat onze beursbezoekers op maandag 30 september een stampvol en spetterend dagprogramma te wachten staat. Bier & Spijsstraat Bier wordt steeds vaker toegevoegd of gecombineerd met hapjes of complete maaltijden, met bier kan je dan ook alle kanten uit. […]

Het bericht Horecabeurs Noord Nederland editie 8 sprankelender dan ooit! verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Koffie- en donutformule Dunkin’ vestigt zich definitief in het Outlet in Roosendaal. Na een pop-up periode eerder dit jaar is nu besloten tot een permanente vestiging. De nieuwe Dunkin’ to-go Store gaat 21 september open. Dukin’ opent niet alleen in ras tempo nieuwe locaties, maar is ook steeds vaker in het nieuws door samenwerkingen. Zo […]

Het bericht Dunkin’ vestigt zich permanent op Designer Outlet Roosendaal verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Stijn Deelen heeft op 1 september de voorzittershamer van de Nederlandse Brouwers overgenomen van Tjapko Poppens. Na zes jaar was Poppens niet meer beschikbaar voor een nieuwe termijn. Tijdens zijn voorzitterschap heeft Poppens een belangrijke rol gespeeld in de omslag van de vereniging naar een moderne belangenbehartiger. “De biersector bloeit, vernieuwt volop en bewijst midden in […]

Het bericht Nieuwe voorzitter voor Nederlandse Brouwers verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Programma Gastvrij Rotterdam
Gastvrij Rotterdam vindt plaats van 23 - 25 september in Rotterdam Ahoy en je kan ons ontmoeten op het Dat Smaakt Naar Meer Paviljoen op stand 5.437. 
Mystery Review zoekt mystery guests
Tijdens Gastvrij Rotterdam zal het bedrijf Mystery Review doormiddel van mysterie guests de stands op de beurs beoordelen. Er zal beoordeeld worden op de stopkracht en uitstraling van de stand en het handelen van de standbemanning.
Ontmoet Het Nederlands Kokspanel op Gastvrij Rotterdam
Het Nederlands Kokspanel staat dit jaar op Gastvrij Rotterdam op Dat Smaakt Naar Meer paviljoen. Tijdens Gastvrij Rotterdam willen we jullie uitnodigen om met ons in gesprek te gaan. Je vindt ons op standnummer 5.403. Meer informatie volgt binnenkort via onze Facebook eventpagina.
Naast personeelsgebrek vormt ook de veeleisende gast een uitdaging binnen horeca en catering
Horeca- en cateringbedrijven ervaren financieel pittige tijden. Omzet- en rendementsverhogen en het verlagen van de kosten vormen een grote uitdaging. Dit blijkt uit onderzoek van Het Nederlands Kokspanel i.s.m. GROUP7 onder ruim 500 horeca- en cateringprofessionals, dat afgelopen voorjaar werd gehouden.
Winnaars februari bol.com bonnen
In februari heeft Het Nederlands Kokspanel twee onderzoeken gedaan binnen horeca. We bedanken alle deelnemers en feliciteren de winnaars!
Onderzoek naar de menukaart
De menukaart is een van de belangrijkste communicatie middelen naar je gasten in je restaurant. De consument vraagt om variatie, dus met enige regelmaat de menukaart aanpassen hoort erbij. We vroegen aan onze panelleden van Het Nederlands Kokspanel hoe vaak pas je het aan, waarom, waar let je op en met wie stel je de kaart op? We delen graag met iedereen deze inzichten.
Een frisse producttest
Lebo Kaas heeft een nieuwe zuivelspread. Om inzichten te verkrijgen over de smaak en toepasbaarheid kwamen ze naar ons.
Workshop hoe zet je social media op de menu kaart
Op maandag 27 mei hebben het Nederlands Kokspanel en het Gastronomisch Gilde een workshop georganiseerd over hoe je social media op de kaart kan zetten.
Samenwerking Gastronomisch Gilde
Het Gastronomisch Gilde, vereniging voor vakmensen in eten, drinken en gastvrijheid en Het Nederlands Kokspanel, onderzoekspanel voor professionals uit de horeca en catering, zijn de samenwerking aangegaan. Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om informatie met elkaar uit te wisselen over de actuele behoeften van koks, cateringmanagers en eigenaren op het gebied van (nieuwe) producten, merken en andere soorten food- en hospitality trends.
Resultaten onderzoek
Het Nederlands Kokspanel heeft onderzocht hoe foodprofessionals zich online oriënteren.  180 respondenten hebben deelgenomen aan het onderzoek. We delen graag de hoofdlijnen van de onderzoeksresultaten met jullie.
Resultaten onderzoek uitdagingen chefs
Het Nederlands Kokspanel onderzocht de uitdagingen van chefs. Meer dan 500 respondenten hebben deelgenomen aan het onderzoek. We delen graag de eerste resultaten met jullie, na de zomer volgt meer informatie hierover.
Wij feliciteren de winnaars!
In oktober heeft Het Nederlands Kokspanel een onderzoek naar taart en gebak gedaan. Wij bedanken alle respondenten en feliciteren de 10 winnaars van de bol.com bonnen.
12
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie