Twig & Forest uit Amstelveen ziet mogelijkheden bij tankstations voor duurzamer assortiment. Het bedrijf kan door een samenwerking met groothandel Udea gezonde producten aanbieden als traditionele producten tegen dezelfde prijs. Hierdoor wordt het de consument gemakkelijk gemaakt een meer verantwoorde keuze te kunnen doen. Althans dat is de mening van Riccardo de Waal, initiatiefnemer van […]

Het bericht Twig&Forest gaat voor een duurzamer assortiment bij tankstations verscheen eerst op Horeca Netwerk.

In de oude rooms-katholieke kerk in Axel is een nieuw eethuis met cafetaria geopend, een echte blikvanger. Maar ook de gasten weten de locatie, die nu drie weken open is,  massaal te vinden. De locatie heeft ook een terras met meer dan 120 zitplaatsen. Voor de kinderen is er ook nog een indoor speelparadijs gebouwd die […]

Het bericht Eethuis Family in het kerkgebouw van Axel trekt veel gasten verscheen eerst op Horeca Netwerk.

FNV Horeca, FNV Catering en FNV Recreatie organiseren op maandag 28 oktober de eerste editie van de GastvrijheidsTop in Hilversum. Vakmensen geven in workshops tijdens deze GastvrijheidsTOP 2019 uitleg over wat er komt kijken bij het werken in de horeca. Cocktails shaken als een pro? Weten wat het geheim is achter de allerlekkerste BBQ-burger? Of oesters […]

Het bericht FNV sectoren organiseren eerste GastvrijheidsTOP op 28 oktober verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Heineken heeft de ambitie om in Nederland over 10 jaar 100% circulair te zijn met hun verpakkingsmaterialen. Dit festivalseizoen beginnen zij met het reduceren van de berg plastic afval.  Plastic zee op festivals Die plastic zee van bekers op festivalterreinen en dansvloeren is ons een doorn in het oog; een beker hoort immers aan je […]

Het bericht Heineken werkt aan verduurzaming via festivals verscheen eerst op Horeca Netwerk.

Workshop hoe zet je social media op de menu kaart
Op maandag 27 mei hebben het Nederlands Kokspanel en het Gastronomisch Gilde een workshop georganiseerd over hoe je social media op de kaart kan zetten.
Resultaten onderzoek uitdagingen chefs
Het Nederlands Kokspanel onderzocht de uitdagingen van chefs. Meer dan 500 respondenten hebben deelgenomen aan het onderzoek. We delen graag de eerste resultaten met jullie, na de zomer volgt meer informatie hierover.
Winnaars februari bol.com bonnen
In februari heeft Het Nederlands Kokspanel twee onderzoeken gedaan binnen horeca. We bedanken alle deelnemers en feliciteren de winnaars!
Onderzoek naar de menukaart
De menukaart is een van de belangrijkste communicatie middelen naar je gasten in je restaurant. De consument vraagt om variatie, dus met enige regelmaat de menukaart aanpassen hoort erbij. We vroegen aan onze panelleden van Het Nederlands Kokspanel hoe vaak pas je het aan, waarom, waar let je op en met wie stel je de kaart op? We delen graag met iedereen deze inzichten.
Samenwerking Gastronomisch Gilde
Het Gastronomisch Gilde, vereniging voor vakmensen in eten, drinken en gastvrijheid en Het Nederlands Kokspanel, onderzoekspanel voor professionals uit de horeca en catering, zijn de samenwerking aangegaan. Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om informatie met elkaar uit te wisselen over de actuele behoeften van koks, cateringmanagers en eigenaren op het gebied van (nieuwe) producten, merken en andere soorten food- en hospitality trends.
Resultaten onderzoek
Het Nederlands Kokspanel heeft onderzocht hoe foodprofessionals zich online oriënteren.  180 respondenten hebben deelgenomen aan het onderzoek. We delen graag de hoofdlijnen van de onderzoeksresultaten met jullie.
Wij feliciteren de winnaars!
In oktober heeft Het Nederlands Kokspanel een onderzoek naar taart en gebak gedaan. Wij bedanken alle respondenten en feliciteren de 10 winnaars van de bol.com bonnen.
Klantcase Topking
Topking verwacht dat er binnen restaurants (Full service segment) meer kansen liggen voor KaasTengels®. Het marktpotentieel willen ze graag onderzoeken. De onderzoeksvraag luidde daarom: Hoe ziet de ideale borrelkaart samenstelling binnen het fullservice segment eruit?
Gefeliciteerd winaars bol.com bonnen!
Het Nederlands Kokspanel heeft afgelopen zomer onderzocht hoe foodprofessionals zich online oriënteren. Onder de deelnemers van het onderzoek werden 10 bol.com bonnen verloot ter waarde van €25. We feliciteren de winnaars.
Ontmoet Het Nederlands Kokspanel op Gastvrij Rotterdam
Het Nederlands Kokspanel staat dit jaar op Gastvrij Rotterdam op Dat Smaakt Naar Meer paviljoen. Tijdens Gastvrij Rotterdam willen we jullie uitnodigen om met ons in gesprek te gaan. Je vindt ons op standnummer 5.403. Meer informatie volgt binnenkort via onze Facebook eventpagina.
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie