Deel je professionele mening

Help de horeca & catering verder groeien

We delen onze kennis met jou

Het laatste nieuws, tips & onderzoeksresultaten

Het Nederlands Kokspanel is een onderzoekspanel voor professionals uit de grootverbruikersmarkt; chef-koks en beslissers werkzaam in de horeca, cateringmanagers van een bedrijfsrestaurant, eigenaren van een cafetaria en hoofden voeding/ keuken in een instelling.

Jij als professional uit de grootverbruikersmarkt kan je mening geven over (vernieuwde of nieuwe) producten en merken van fabrikanten die leveren aan de professionele markt. Zo blijft de fabrikant op de hoogte van de laatste eisen & wensen. Op die manier worden met jouw hulp producten en merken verbeterd en vernieuwd.

Geef jij graag je mening over producten waar je dagelijks mee werkt?
Word jij blij van kennis delen? Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste foodprofessionals die hun kennis willen delen. Want zonder jouw mening weet de fabrikant niet hoe hij zijn producten kan verbeteren. Deel je mening en kennis zodat producten beter aansluiten op jouw wensen en behoeften.

Voordelen panellid

Proefpanel nieuwe producten
Weet als eerste welke nieuwe producten er komen
Vernieuwen en verbeteren
Invloed op productontwikkeling van leveranciers
Jouw mening telt
Mogelijkheid om aan te geven wat je mening en wensen zijn
Inzicht in uitkomsten onderzoek
De resultaten van het onderzoek worden met je gedeeld
Bieden jouw collega’s afhaal of bezorging aan, het verschil tijdens en na 1e lock-down.
Een van de vragen die wij gesteld hebben is of de catering, fastservice en horeca afhaal of bezorging aanbieden. Uit ons onderzoek is gebleken dat de meeste afhaal en bezorging wordt aangeboden binnen de fastservice. Dit is natuurlijk niet verassend, tijdens de eerste lock down is de groei van afhaal en bezorging (oranje-geel) het grootst in horeca met 38%.
Richtlijnen voor een goede video.
Voordat je een video gaat maken moet je nadenken over een aantal zaken. In dit artikel zullen we alle aspecten van het maken van een video bespreken. Denk hierbij aan de duur van het filmpje en de inhoud. Daarnaast geven we tips over wat interessant kan zijn voor jou om te filmen.
Mensen kopen met hun ogen, video marketing zorgt voor meer verkoop.
Wil jij meer klanten betrekken bij je zaak, dan is video marketing de uitkomst. Klanten kopen tenslotte met hun ogen. Uit onderzoek is gebleken dat als je een online promotie video plaatst, je jouw kans verhoogt met 80% om van bezoekers, nieuwe klanten te maken. Video marketing is al heel veel gebruikt in verschillende sectoren
Video marketing – Stand out from the crowd!
Een video wordt 4x meer bekeken dan een tekst. Dit komt omdat een video meer interactief is en daardoor vaker wordt gedeeld. Dit heeft zijn voordelen, want hierdoor bereik je ook het netwerk van verschillende personen die jouw video delen. Online kan je bereik oneindig groot zijn. Hierdoor creëer je een goede bekendheid voor jouw zaak.
Hoe belangrijk is een call to action in je marketing
Welke stappen neem jij als je jouw klanten meer wilt vertellen over jou bedrijf? Maak jij een flyer, online post of kort filmpje? Hoe krijg jij gasten zover dat ze ook echt stappen gaan nemen? Jouw 'call to action' is heel belangrijk, lees er meer over in dit artikel.

Wil jij meer weten over Het Nederlands Kokspanel?

Over ons
Al 20 jaar verzamelt Het Nederlands Kokspanel inzichten binnen horeca, catering, cafetaria en bakkerijen.
Onderzoeken
Het Nederlands Kokspanel biedt de mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende soorten onderzoek.
Panellid
Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste foodprofessionals die hun kennis willen delen.
Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie